הורוסקופ שבועי ( 2.10 עד 8.10) מזל סרטן

הורוסקופ שבועי ( 2.10 עד 8.10) מזל סרטן

הורוסקופ שבועי ( 2.10 עד 8.10) מזל סרטן

הורוסקופ יומי מזל סרטן 6.10.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 5.10.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 4.10.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 3.10.2022

הורוסקופ יומי מזל סרטן 2.10.2022

הורוסקופ חודשי ( חודש אוקטובר ) מזל סרטן

אתה נשמה מופנמת, סרטן, ובמשך שלושת השבועות האחרונים, כשהשליח מרקורי חזר בדירוג הבית של החברים האפלטוניים שלך ושיחות משמעותיות, כנראה שבילתת זמן בהשתקפות על סגנון הביטוי שלך. החל מהשבוע, מרקורי חידש את התנועה קדימה במזל בתולה ובבית השלישי היוצא שלך. כעת המיקוד שלך לא יכול לפנות רק לתקשורת אלא לדרכים שונות שבהן תוכל לשפר אותה כדי להצליח יותר במאמצים שלך. כשאנחנו לא עוצרים מספיק זמן כדי לבדוק את MO התקשורת שלנו, אנחנו מסתכנים ביציאה מהמסלול ואולי אפילו לרדת מהפסים!אם גילית שההודעה שלך לא הגיעה כפי שהתכוונת, יהיו לך האמצעים לבצע את כל השינויים הדרושים כדי להתיישר. ואולי זה לא "כישלון" מצידך. ייתכן שאתה מנסה להגיע לקהל שאינו על אורך הגל שלך. אולי אתה מנוסה יותר או מיודע יותר וכשאת פונה אליהם בתור עמית, זה הולך לאיבוד בתרגום. (והם עלולים להיות נבוכים מכדי לבקש ממך להסביר.) זה מעלה שאלה חשובה נוספת: איך אתה יכול לגשר על הפער הזה – והאם בכלל צריך לטרוח? כאשר המתקשר מרקורי נכנס לגיבוש עם פלוטו חודר במגזר השותפות שלך ביום חמישי, 6 באוקטובר, אתה עלול פשוט להיתקל בקטע החסר ולמשוך קהל גדול ומאוד מעורב!התכוננו לחיזוק קוסמי בכל מערכות היחסים שלכם החל משבת, כאשר הגלוון של פלוטו עושה ציר דרמטי חזרה לתנועה קדימה. כוכב הלכת הננסי האדיר מסתובב בנסיגה באזור הצמד הדינמי שלך מאז 29 באפריל, וחמשת החודשים האחרונים אולי היו מורטטי עצבים – בלשון המעטה! במהלך הזמן הזה, כמה מהקשרים הקרובים ביותר שלך יכלו להתנדנד, וייתכן שמפתח אחד ירד מהפסים. זה יכול להיות קשה לנווט בבעיות רגשיות אינטנסיביות כאשר לאחד (או לשניהם!) אולי אין מושג בבסיס העמוק יותר. אבל עכשיו, כשפלוטו האפל תיקן את המסלול, ייתכן שהדברים יסתדרו מעצמם מבלי שתצטרכו לתפוס את ההגה. מערכות יחסים רומנטיות במיוחד מקבלים דחיפה גדולה מהפרצוף הזה, אבל האם שניכם מוכנים להפסיק לריב על דברים קטנים? (וכדי להסתכל על מה יכול להיות על… אממ, בעיות שליטה?) רווק? פניית הפרסה של פלוטו מתחילה שבעה חודשים של הזדמנויות, אז פגשו את ליידי לאק באמצע הדרך על ידי יציאת עצמכם לשם יותר, חקור שטח חדש ולתת ל"אולי" הזדמנות לגיטימית.לפסגה! הקריירה שלך עומדת לעבור את הגג – או שמא נאמר תקרת זכוכית – בזמן קצר מאוד, סרטן! ביום ראשון הקרוב, הירח המלא היחיד של השנה במזל טלה מטעין את הבית העשירי של שאפתנות מקצועית, וממצב אותך לרמה חדשה של כבוד והצלחה. במהלך השבועיים הקרובים (ומעבר לכך!), לקוחות פוטנציאליים לא צפויים עלולים להגיע אליך, אז ראוי שתעשה חשיבה מעמיקה על מה היית מקבל ומה היית מוכן לארגן מחדש בחייך כדי להתאים את זה. ירחים מלאים יכולים לאותת על הפתעות, וייתכן שתצטרך לקבל כמה החלטות תוצאה מהר יותר ממה שציפית. צור קשר עם הרצונות שלך עכשיו – גם מה אתה רוצה להתקשר וגם מה שתרצה להשאיר ליד המדרכה – אז כשההזדמנות אכן תדפוק, תדע איך לענות לשיחה הזו.

כתבות נוספות

שחזור גלגולים הוא מושג רוחני מורכב ומעניין שהוא חלק מהאמונה והקבלה היהודית. על פי האמונה הזו, נשמת האדם היא רסיס אנרגטי שאוגרת בתוכה זיכרונות מגלגולי נשמות קודמים, ובכל גלגול היא בוחרת את משמעות החיים, משימותיה, וגם את הנפשות שתתקרב אליה. במאמר הזה, נסביר את מונחי השחזור גלגולים, גלגולים קודמים, ותיקון גלגולים, ונחקור את הטיפול בשחזור גלגולים, ואת ההשפעה של גלגולים קודמים על החיים הנוכחיים שלנו.
פורסם ע"יWecure|
במאה ה-21, עם ההתפתחות המרשימה של רפואה המתבססת על טכנולוגיה ומדע, נכון לשאול: האם יש עדיין מקום לטיפולים שמשתמשים באנרגיה ומימין למעלה משמות את ההגנה העצמית של הגוף? התשובה היא כן. הטיפול האנרגטי, או טיפול אנרגטיקה, הוא שדרה רפואית פופולרית בה נעזרים באנרגיה ובשימוש ביכולות הריפוי של הגוף כדי לשפר את הבריאות הפיזית והנפשית של האדם. במאמר זה, נסביר את הגישה האנרגטית לריפוי ונסקור את תהליך הטיפול, את היתרונות שבו, ואת סוגי האנשים שיכולים להרוויח ממנו.
פורסם ע"יWecure|
מכשירי תדרים מהווים פתרון חדשני ומהפכני בעולם הרפואה, המיועדים לטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, בין הם מצבים אקוטיים וכרוניים. המכשיר מייצר שדה אלקטרומגנטי ממוקד המשפיע על תאי הגוף ומפרגן אותם לתפקוד תקין ומאוזן. המאמר יסקור ויסביר את רפואת התדרים, כולל הקדמה, תוכן, פירוט על כל נושא וסיכום, ויכלול מידע מהמאמר הנתון.
פורסם ע"יWecure|
רפואת השינה היא תחום רפואי יחסית צעיר שבהתפתחות מתמיד. בישראל, למרות שכמותנו מתנהלים בשינה בממוצע יומי, התחום עדיין לא מוכר מספיק. שינה טובה ובריאה היא חשובה ביותר לאיכות החיים והבריאות הכללית שלנו. למרבית האנשים, שנת שינה טובה נכרת בשוק כמושא פחות או יותר ברור, אך בשוק הרפואי זה עדיין לא התקבל בצורה מספקת.
פורסם ע"יWecure|
טיפול בתזונה קלינית הוא אחד מציוני הדרך לשיפור הרווחת הבריאותית ולהתמודדות עם בעיות תזונתיות. דיאטנית קלינית היא המקצה את הכלים המתקנים תזונתיים ומסייעת לאנשים לשפר את אוכלוסיותם, לשנות את ההרגלים התזונתיים הרעים, ולהתמודד עם בעיות תזונתיות מגוונות. במאמר הזה, נביא לך תצורה מקיפה של הטיפול בתזונה הקלינית, תפקיד הדיאטנית הקלינית, התהליך הטיפולי, והמטרות העיקריות.
פורסם ע"יWecure|
שיאצו היא שיטת טיפול סינית אפקטיבית המבוצעת באמצעות לחיצות באמצעות האצבע (שי – אצבע, יאצו – לחיצות). השיטה משמעותה היא לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ולהביא לרווחת רוח, ריגוש וחיבור ברמה אנכרונית וגופנית. במאמר הזה, נכיר בעומק את שיאצו, נחקור את מרכזי האנרגיה החשובים בגוף, ונתתיחס לאופן שבו השיטה יכולה לסייע בטיפול בדיכאון ובבעיות אחרות.
פורסם ע"יWecure|